HomeAktualitet

Ja “karremi” i Ilirit dhe Monikës, për të “peshkuar” miliona në fushata, afishojnë emrat e tyre, si sponsorët e parë

Ja “karremi” i Ilirit dhe Monikës, për të “peshkuar” miliona në fushata, afishojnë emrat e tyre, si sponsorët e parë

Një denoncim i ardhur nga një mësues ish-anëtar i LSI, i cili besonte verbërisht tek kauza false e kësaj partie “furkaçe” e pushteteve të PD dhe PS, tregon perversitetin moral të Ilir Metës e Monika Kryemadhit, dëshmi që i vë “kapak”, vesit të tyre të ndyrë si hajdutë.

Bëhet fjalë, për zhvatjen e anëtarëve të LSI dhe bizneseve, nëpërmjet sponzorimeve të kësaj partie, gjatë fushatave elektorale, kur mblidheshin miliona lekë, euro, dollarë e çdo lloj kartmonedhë tjetër, përveç floririt.

Denoncuesi, rrëfeu skemën e ngritjes dhe funksionimit të kësaj hajdutërive, që niste me “porosi” (urdhër) të dyshes Meta-Krymadhi, propagandohej nga deputetët e drejtorët qendror, zbatohej nga degët e LSI në zona dhe “thasët”, dorëzoheshin në sarajet e Lalzit, nëpërmjet shoferit të Ilir Metës.

Shtabi elektrol, kryesohej nga Elona Guri, sekretare personale e Ilir Metës e njihet si “nëna sulltaneshë” e LSI, shefe e kuadrit dhe kryeseksere e planifikim-shitjes së vendeve të punës (do flasim me fakte dhe emra konkret), që bënte menazhimin e sponsorizimeve.

Çdo degë e LSI, para çdo fushate, kishte detyrë të hartonte 4 lista për sponsorizime, konkretisht 3 lista me emra dhe 1 listë e bardhë, të cilat duhej të zbatoheshin me urdhër nga lart (Iliri-Monika) dhe mbikëqyreshin nga Elona Guri (Lona), që raportonte “bilancin” çdo mbrëmje, tek Monika:

Lista e “donatorëve”

 Lista e "donatorëve"
 

Bëhet fjalë, për zhvatjen e anëtarëve të LSI dhe bizneseve, nëpërmjet sponzorimeve të kësaj partie, gjatë fushatave elektorale, kur mblidheshin miliona lekë, euro, dollarë e çdo lloj kartmonedhë tjetër, përveç floririt.

Denoncuesi, rrëfeu skemën e ngritjes dhe funksionimit të kësaj hajdutërive, që niste me “porosi” (urdhër) të dyshes Meta-Krymadhi, propagandohej nga deputetët e drejtorët qendror, zbatohej nga degët e LSI në zona dhe “thasët”, dorëzoheshin në sarajet e Lalzit, nëpërmjet shoferit të Ilir Metës.

Shtabi elektrol, kryesohej nga Elona Guri, sekretare personale e Ilir Metës e njihet si “nëna sulltaneshë” e LSI, shefe e kuadrit dhe kryeseksere e planifikim-shitjes së vendeve të punës (do flasim me fakte dhe emra konkret), që bënte menazhimin e sponsorizimeve.

Çdo degë e LSI, para çdo fushate, kishte detyrë të hartonte 4 lista për sponsorizime, konkretisht 3 lista me emra dhe 1 listë e bardhë, të cilat duhej të zbatoheshin me urdhër nga lart (Iliri-Monika) dhe mbikëqyreshin nga Elona Guri (Lona), që raportonte “bilancin” çdo mbrëmje, tek Monika:

Lista emërore e të punësuarve në çdo institucion, që ishte “pjesë tepsie” e LSI, si ministri, kuvend, presidencë, kryeministri, SHISH, ambasada, inspektorate, KESH, OSHEE, OST, Ujësjellësa, arsim, shëndetësi, rrugë, aviacion, komuna, bashki, qarqe, borde kullimi e prefektura.

Lista emërore, me të gjithë bizneset, që kishin marrë tendera nga ministrat, drejtorët dhe kryebashkiakët e LSI.

Listë me emrat e të zgjedhurve të LSI, anëtarë komiteti drejtues dhe asambleje, në qendër dhe në çdo organizatë, qytet, rreth e prefekturë.

Lista e “bardhë” (bosh), për sponsorizime nga persona që u bëhej propagandë dhe u premtohej, për t’i punësuar në pushtetin e ardhshëm.

Këto lista, merreshin zyrtare nga kryesia e LSI dhe ministrat e drejtorët përkatës, me qëllim që të mos shpëtonte asnjë, pa paguar sponsoririzimin (gjobën) për partinë, pa llogaritur bosët e bizneseve ilegale e legale “VIP”, të cilët paguanin direkt tek Monika e Iliri.

Gjithë kjo skemë, bëhej e besueshme dhe realizohej, duke përdorur një marifet për “peshkimin” e anëtarëve të LSI: Afishonin në selinë e LSI dhe në zyrat e partisë në zona e në gazetën “Intengrimi”, një listë shabllone e fiktive, me emrat dhe vlerën e lekëve, që kishin kontribuar Monika, Iliri, ministrat, deputetët, drejtorët “VIP” e familjarët e tyre, sikur këta ishin sponsorët e parë, të fushatës.

Kjo ishte listë “karrem”, mbasi duke vendosur emrat e tyre, detyronin anëtarët, bizneset dhe të punësuarit deri roje, të paguanin sponsorizime (gjoba) me “qetësi e dashuri”, për të cilat nuk jepte askush llogari, se ku përfundonin./Pamfleti