osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
Kadıköy Escort Ataşehir Escort Anadolu Yakası Escort Kadıköy Escort Ataşehir Escort Anadolu Yakası EscortPendik Escort Maltepe Escort Kurtköy Escort Ankara Escort Eryaman Escort Etimesgut Escort Sincan Escort Çankaya Escort Kızılay Escort Etlik Escort Keçiören Escort
izmir escort
canlı bahis siteleri
Esenyurt escort
bahis siteleri

“Facebook duhet të rritet me çdo kusht, edhe pse mund të vendos në rrezik jetën e përdoruesve”

“Facebook duhet të rritet me çdo kusht, edhe pse mund të vendos në rrezik jetën e përdoruesve”

Facebook duhet të rritet me çdo kusht, edhe pse ndonjëherë mund të vërë në rrezik jetën e përdoruesve. Është përmbajtja e një dokumenti të sikletshëm të rrjeteve sociale që hedh benzinë mbi zjarr pas rastit Cambridge Analytica.

Bëhet fjalë për qershorin e 2016, është shkruar nga nënkryetari Andrew Bosworth, dhe quhet ‘Ugly’, i shëmtuar, që tregon ndërgjegjësimin e anës së tij të errët. Mark Zuckerberg, që në fakt ndërhyn për të shkëputur:

“Nuk e kemi besuar kurrë që qellimi i justifikon mjetet”. “Ndoshta dikujt i kushton jeta sepse ekspozohet ndaj bulizmit apo dikush vdes në një atentat terrorist i koordinuar në platformën tonë. Por të mbajmë njerëzit lidhur është e domosdoshme për ne, ja përse të gjithë puna që ne bëjmë është e justifikuar”, shkruante Boswort para dy vjetësh në memorandumin që e nxori faqja Buzzfeed, duke cituar edhe “fjalorin e hollë” dhe “praktika të diskutueshme për të importuar kontaktet”.

Nuk ka asnjë gjurmë të një përgjigjeje zyrtare të themeluesit të facebook të këtij memorandumi por një vit më vonë, në 2017-tën, menaxheri u transferua në seksionin hardware të shoqërisë. Dokumenti i rezervuar na kujton kritikat e ish-menaxherëve të Facebook dhe financuesve, si Sean Parker dhe Roger MacNamee, që kanë marrë distanca nga praktikat e rrjeteve sociale. Administratori i Apple, tim Cook, ka drejtuar gishtin kundër në modeli të business që merr fitime nga të dhënat e përdoruesve.