osmaniye escort
1xbet betist supertotobet
ladesbet
Ankara EscortKızılay EscortÇankaya EscortAnkara EscortEryaman EscortSincan EscortEtimesgut EscortElvankent EscortBatıkent Escort
antalya haber
Kadıköy Escort Ataşehir Escort Anadolu Yakası Escort Kadıköy Escort Ataşehir Escort Anadolu Yakası EscortPendik Escort Maltepe Escort Kurtköy Escort Ankara Escort Eryaman Escort Etimesgut Escort Sincan Escort Çankaya Escort Kızılay Escort Etlik Escort Keçiören Escort
izmir escort
canlı bahis siteleri
Esenyurt escort
bahis siteleri

Rruga që ‘po fundos’ Malin e Zi

Rruga që ‘po fundos’ Malin e Zi

Mali i Zi ende nuk ka gjetur një zgjidhje për zbutjen e kredisë kineze, për pjesën e parë të autostradës port i Tivarit- Serbi, që i kushtoi 1 miliard dollarë.

Në një intervistë për Top Channel, zëvendëskryeministri Dritan Abazovic thotë se pagesa e parë e korrikut do të bëhen nga buxheti i shtetit, por shton se janë në përfundim të bisedimeve me Komisionin Evropian dhe një institucione financiar evropian për të marrë kredi për pagimin e kredisë kineze dhe përfundimin e segmenteve të tjera të autostradës.

Por, Komisioni Evropian në një përgjigje për Top Channel, mohon se do ta ndihmojnë financiarisht Malin e Zi për pagimin e kredisë kineze.

Në përgjigje thuhet se Mali i Zi mund të aplikojë për mbështetje financiare për realizimin e pjesëve të tjera të autostradës, por jo për atë që tashmë ka investuar përmes Kinës.

Korridori Bar- Boljare- Serbi përmendet në Planin Ekonomik të Investimeve për Ballkanin Perëndimor. Mali i Zi mund të aplikojë për mbështetje për pjesët e tjera të këtij korridori (jo ai që po ndërtohet nga Kina, i cili do të përfundojë).

Meqenëse mospagimi i kredisë e bën Kinën hisedar në tokën malazeze, pedagogu i ekonomisë thotë se kjo çështje politike mund të ndikojë tek Komisioni Evropian.

Mali i Zi vendosi të investoj në vitin 2014, megjithëse dy studime fizibiliteti rezultuan se nuk ka dobi për ekonominë e vendit.

Kjo autostradë është e gjatë 163 kilometra dhe huaja nga Kina vlen vetëm për 41 kilometrat e parë, 60 përqind e së cilës përbëhet nga tunele e ura.

Borxhi i madh bëri që Mali i Zi të listohet nga institutet në mesin e tetë vendeve në rrezik nga kriza e borxheve për shkak të kredive kineze.